2015. augusztus 9., vasárnap

Devil Maknae - JungKook +18

-JungKook! - kiáltok rá, ahogy látom kiszaladni a fürdőjükből egy adag ragasztóval -Mi a jó eget csináltál már megint?
Ezt az ördög verte maknae-t megint itt hagyta a csapat a nyakamon, amíg annak egyik fele elment dalt írni, a másik pedig nagy bevásárlásra, szóval úgy két-három órahosszáig ,,élvezhetem" a társaságát. Mivel a menedzserük most műtéten van és több hétig nem mászkálhat komolyabb munkát végezve, így én vagyok a helyettese, kénytelen vagyok elviselni őket. Bár könnyebb, ha a csapat idősebbik fele is besegít, alias Jin, Suga és Rap Monster, de ők pillanatnyilag nem tartózkodnak itthon, amint azt már az előbb említettem.
-Semmit. - nevet jókedvűen és kikapva a hűtőből egy fagyit, azt kezdi majszolni.
Próbálom nyugisra venni, de amióta helyettesítek csak a baj van vele. Bezzeg másokkal nem viselkedik így, még JiMin-ékkel sem, hanem inkább az én idegeimet teszi tönkre. Mintha ezzel hívná fel magára a figyelmet.
-Hát rendben. - fújom ki a bent tartott levegőt és én is kivéve egy csokis jégkrémet, az kezdem elfogyasztani, miközben leülök az asztalhoz.
Közben érzem JungKook merev tekintetét, ami engem pásztáz, de túl félős vagyok, hogy ránézzek.
Tény, hogy jóképű, az is, hogy marhára jól áll neki a mostani szőkés haja. Tény, hogy egyre férfiasabb és az, hogy alig van köztünk pár hónap, de az Istenért...! Én egy alkalmazott vagyok a cégnél - ahogy ő is, de nem ide akarok kilyukadni - és semmi jogom nem lenne közelebbi kapcsolatot létesíteni vele. Hiszen ő egy fiatal idol és ha még ez valamely módon ki is szivárog, nagy botrányt kavarhatna.
-Lily!!- hallom meg hirtelen Kook hangját, ahogy engem szólít.
-Mi az? - kérdezem, de tekintete a kezemben lévő fagyira térül, amiről éppen lecseppen egy vaníliacsepp a rövidnadrágom elég intim részére -Basszus!!
Gyorsan lerakom az asztalra a jégkrémet és egy vizes konyharuhával kezdem törölgetni az érintett helyet, mikor is meghallom JungKook halk kuncogását.
-Te kinevetsz? - pillantok rá hitetlenkedve.
-Minek látszik? - fordul felém pimasz tekintettel és a pálcikát letéve elém sétál, mire én automatikusan hátrálok -Na mi van? Most nincs olyan nagy szád?
-Ne pimaszkodj attól, hogy idősebb vagy! - ahogy kimondom megérzem a hátam mögött a pultot és ő ezt kihasználva kezeit megtámasztva mellettem elzárja a menekülési lehetőségeket -Engedj el!
-Nem. - fogja meg alsó felem és hirtelen felkap, majd a pultra ültet -Nem fogok szót fogadni, mert te azt mondtad. A menedzsernek igen, de neked nem. Te nem vagy a menedzserünk, hanem most egészen más.
-Ne gondolj hülyeségre! És most eressz! - próbálok letornázni helyemről, de nem éppen játszik közre semmi, ami segítségemre lehetne.
-Miért ne gondoljak hülyeségre? Miért nem kaphatlak meg? És a lényeg... Miért nem szeretsz?
-Micsoda? - képedek el -Ne beszélj hülyeségeket!
-Nem beszélek hülyeséget, az Istenit! - csap mérgesen a pultra, mire kicsit összerezzenek -Szerinted miért lettem olyan szeleburdi mostanában?
-Honnan a francból tudjam? - igyekeztem még mindig eltolni magamtól, de semmi -Nem vagyok gondolatolvasó.
-Ugyan Lily-yah gondolkozz! - fogja meg gyengéden az állam és feljebb emeli, hogy szemébe nézhessek.
Ahogy tekintetünk találkozik minden megszűnik körülöttem és már kevésbé viselkedek úgy, mintha Kook fogságban tartana.
-Szerelmes vagyok beléd Lili-yah. - simít végig karomon -Nagyon.
-Én-
-Nem kell mondanod semmit. - szakít félbe -Élvezd egy kicsit, hogy kényeztetnek!
-Mi-
Reagálni sincs időm, hiszen Kook szájával birtokba veszi az enyémet és puha párnáival kényezteti azokat, miközben kezei az oldalam és combomat simogatják. Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne most ez, de a fenét se érdekli, ha ő maga kéri ezt.
Egyik kezemmel tarkójánál fogva vonom közelebb magamhoz, másikkal a pólója alá nyúlva munkálkodok felsőtestén. Eközben nyelveink már harcot vívnak egymással és pár másodperc múlva elválunk, hogy ne fulladjunk meg a levegőhiánytól.
-Folytassuk a szobámban. - mondja és egyik pillanatban felkap és a szobájába visz, majd ledob az ágyára.
Míg én feljebb kúszok az ágyon, addig ő bezárja kulcsra az ajtaját és közben lekapja magáról felsőjét úgy mászik rá az ágyra.
-Szedsz gyógyszert? - fektet el teljesen.
-Jó hogy. - húzom le hozzám, hogy megcsókoljam és fordítsak helyzetünkön, mire szerintem igencsak meglepődik.
-Azt hittem ellene vagy ennek az egésznek. - húzza le rólam nagyméretű pólómat és rögtön megnyalja a száját a látványon, amire én kicsit szégyenlősen elpillantok -Nehogy a reakciómtól pirulj már el! Meztelenül is látni foglak, elhiheted.
-Abban nem kételkedem.
Ráülök csípőjére és kezeimmel végigsimítok felsőtestén. Elég jól kidolgozta magát, miközben elkísértem őket az edzőterembe és nagyon jól áll neki. Lehajolok, hogy megcsókolhassam és utána puszikkal borítom be arcát, majd végül nyakát, amit itt-ott enyhén megszívok, hogy ne legyen feltűnő más szemfüles rajongóknak. Lejjebb haladok mellkasán, majd hasán, míg végül elérek nadrágja korcáig. Ekkor felpillantok rá és látom a fejét hátravetett srácot, aki várja mit lépek. Hamar kigombolom és lecipzározom rövidnadrágját és ő feljebb emelve csípőjét az lehúzom róla. Ráülök újra viszont most ő fordít helyzetünkön.
-Most én jövök.
Befekszik lábaim közé, felpillant rám és ajkaink újra csatába kezdenek, miközben ő dereka köré font lábaimat és fenekemet simogatja. Ekkor eltolom magamtól.
-Ne kímélj! - utasítom őt, mire leszenvedi rólam a melltartómat.
-Rendben van.
A melltartómat eldobta és kezeivel masszírozni kezdte kebleimet, mire azonnal hátravetettem fejem és úgy nyögdécseltem a jóleső érzéstől. Mikor megéreztem ajkait és fogait, amint végigszántja, megszívja és harapdálja testrészem egy kéjes nyögést engedek el.
-Nem bírom tovább, ahogy nyögdécselsz. - hangjára felkapom a fejem és ezúttal nadrágom gombjával kezd babrálni, amit sikerül kigombolnia és szabályosan lerántja rólam a rövidnadrágomat, amit felemelt csípőm segítségével le is segít rólam, majd ugyanígy a bugyimmal is. Ezek mind a szoba egy-egy részében végzik.
Újra befekszik lábaim közé, ám ezúttal sokkal lentebb fekszik, míg én nyugodtan várom, hogy mit fog lépni. Egyszeriben megérzem nyílásomnál nyelve hegyét, amire morgok egyet.
-JungKook!! - vonaglok meg alatta, ahányszor végighúzza nyelvét a csiklómon.
-Annyira ízletes vagy. - szív egy kicsit nedvemből, majd felegyenesedve két ujjat érzek meg bennem.
-Úristen! - markolok bele a takaróba, ahogy érzem tágulni bensőm.
-Bírd még ki egy kicsit! - hajol le hozzám egy csók erejéig, majd három ujjal folytatja, végül kihúzódik belőlem és gyorsan levéve alsóját belém helyezi péniszét.
A jóleső érzéstől egyszerre nyögünk fel, majd lassan elkezd mozogni bennem, mikor is körbetekerem lábaimat derekán, hogy közelebb érezzem magamhoz. Egyre gyorsabb tempót kezd diktálni, amivel csípőm mozgásával rásegítek. Egyszer csak egy pontnál megérzem, hogy ott bizony jó helyet talált el.
-Mmm... - nyögök - Még egyszer... ott...
Ekkor egy nagyot lök, majd még egyet, mire hangos nyögést hallatunk mindketten. Tovább mozog még gyorsabban, ami attól van, hogy mindketten közeledünk a csúcs felé és a tesztoszteronszintünk az eget verdesi. Megmarkolja csípőm és úgy segít még rá, majd pár másodperc változással érünk a csúcsra, de még lök párat, majd kihúzódva belőlem ledől mellém és együtt pihenjük ki az előbbi édes perceket.
-Nagyon jó voltál. - fordulok felé.
-Te is. - pillant rám, majd magához húz és egy hosszú, nyelves csókba invitál -Szentelj nekem kicsit több időt! Kérlek...!
-Megpróbálok. - simogatom meg arcát és elmosolyodok.
-Miért mosolyogsz? - nevet fel, miközben ő fenekemet simítja végig párszor.
-Mert soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen ördögi maknae-nak megadom magam. - rakom fejem mellkasára és innentől hasával foglalkozik kezem.
-Az ördögi maknae mindenben jó. - hangjából ítélve jól mulat -Még ahhoz is ért, hogy egy ilyen dögös csajt elcsábítson, mint téged.
-Chh... - pillantok fel rá -Holnap fotózásra kell mennetek.
-Francba. - húzza el a száját, majd mintha bevillanna neki valami -De ugye bejössz akkor, amikor öltözök? Csak egy kicsit szórakozni, amikor nincs bent a stylist noona.
-Te perverz! - csapok hasára, mire felnevet -Munka közben nincs szex.
-Hmm... Akkor utána?
-Talán. - mondok egy semmilyen választ, amire egy kisebb vitába kezdünk a nap folyamán sokadjára. De úgyis megbékél, még ha össze is kapunk.


2 megjegyzés:

  1. C$ő donsaeng!
    Hát mit is mondjak... még most is csak emésztek... mindegy... tudod, hogy meghaltam?! De nagyon? Remélem feltűnt... :D Na de a sztori... OMO hát nagyon jó lett és asd... Fagyimániás vagyok:3
    Tetszettek a párbeszédek amik lehet hogy csak számomra voltak poénosak mert ilyen ütődött vagyok XD
    Jajjajajajajaj ez a szöszi állat... Nah ennyi volt, felmondtam~!
    Szeretlök donsaeng! ♥^^
    Üdv: Cukorborsó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csumi eonni^^
      Megértelek, de akkor is írhatnál gyakrabban kommentet. :DD Örülök, hogy ennyire tetszett és hát nem tudom... Lehet, hogy viccesek voltak a párbeszédek, bár én nem nagyon vettem észre. Ja és lehet, hogy azért az neked, mert te tényleg az vagy, vagy mert este van már :D
      Ne mond fel~!!!
      Én is téged eonni^^ ♥♥♥♥

      Törlés